joi, 22 mai 2008

La cornet, va rog. Cu dureri de gat, fericita


Cand sunt fericita iubesc si maini si ochi si buze. Le ador pe rand si apoi toate la un loc ma coplesesc intr-o sarutare , intr-o atingere si o privire care face cat o felie de tort de inghetata. Imi astept fericrea dimineata la cafea sau dupa masa dupa un somn. Tot timpul sunt in pijamale. Atunci cand ma trezesc astept sa mi se dea sarutul ce nu l-am primit ieri, soaptele ce n-au putut fi auzite din cauza somnului greu care inca era ramas in camera. Poate din cauza somnului nici mainile nu mai stiau sa imi dea mangaierile din vis.

In mine fericirea nu e o simpla stare de spirit. E acel ceva care ma lasa cu un zambet tamp dupa primul sarut si cu palmele transpirate. Cateodata fericirea ma lasa si cu gatul ragusit, depinde cat fumez dupa sau cata inghetata cumpar. Atunci cand am ochii, mainiile si buzele nu mai am nevoie nici de tigari si nici de cornete si cupe.

Fericirea mea are gust de zmeura si se serveste in special pe refrenul unei ploi care cade atunci cand faci dragoste. Azi am sa iti adorm in brate si ai sa ma lasi sa iti respir pe langa ureche. Ai grija de fericrea mea, e ingropata pe undeva pe la tine prin par si se sperie de cate ori bati din gene. Ai grija de ea macar pana imi trece raguseala. Mama nu ma mai lasa sa mananc inghetata de vanilie.

Niciun comentariu: