luni, 5 mai 2008

cateodata nu stii ce vrei


Undeva se aude la mine in suflet si nu in gand.

Daca vrei privirea sa-mi las in podea
Calca peste ea, calca peste ea.
Daca vrei de tine sa simt ca-s robit,
Lasa-ma uimit, lasa-ma uimit.
Daca vrei cu tine lumina s-o impart,
Lasa-ma sa ard, lasa-ma sa ard.
Daca tot ce-i dus vrei din urma s-ajung,
Lasa-ma sa curg, lasa-ma sa curg.
Daca vrei sa stii ce-am in suflet si-n gand,
Lasa-ma sa cant, lasa-ma sa cant,
Lasa-ma sa cant, lasa-ma sa cant,
Lasa-ma sa cant, lasa-ma sa cant...

Prea traziu sa mai pot gandi ca nu e bine ce fac. Scriu. Postez. Iarta-mi inconstineta si nesabuinta, alaturi de frustarea sexuala.
EH ce sa fac?! Romanul de sub perna ma face sa visez noaptea. Caldura, tren , bancheta, frig, curent si odata Tu. Tremur. De placere. De frig. De lipsa tremur ,la dracu` cu tremurat cu tot.
Sevraj post-mare, post-vant, post-nisip umed.
Privirea in podea o voi avea de-acum incolo. Ma doare spatele si nu imi pot tine gatul drept de rusine.
Lumina nu voi avea. Am spart lanterna. A alunecat printre sperante si atingeri interzise.
Cand ma trezesc din tremur ai disparut. Sunt nelipsita, adica fara de lipsa. Vino inapoi cu frig, cu noapte, cu sforait si cort. Si lasa-ma uimita.
Sa cant nu voi putea niciodata, poate doar in gand. Acolo in gand , unde durerea e intensa se aude un cantecel.

Pe umeri pletele-i curg rau,
Mladie-i ca un spic de grau,
Cu sortul negru prins la brau,
O pierd din ochi de draga.

Eu cand o vad, ingalbenesc
Si cand n-o vad, ma-mbolnavesc,
Iar cand vin altii de-o petesc
Vin popi de ma dezleaga.

La vorba-n drum, trei ceasuri trec.
Ea pleaca, eu ma fac ca plec.
Dar stau acolo si-o petrec
Cu ochii cat e zarea.

Sa zica lumea cate-o vrea,
Mi-e draga mie si-i a mea.
Decat sa ma despart de ea
Mai bine-aprïnd tot satul.

Ce ti-e si cu gandurile astea. Te fac sa golesti o sticla de grasa de cotnari, sa dansezi toata noaptea pe un drum`n `base live, sa faci baie in mare cu paltonu pe tine si sa adormi pe umarul cuva care nu are cu ce sa isi prinda parul.

Multumesc prietenilor mei care au grija de mine si ma intelg atunci cand nu stiu ce vreau. Si eu si tu.

Niciun comentariu: