vineri, 25 aprilie 2008

SEXUL si DRAGOSTEA, doua lucruri diferite

"Zambetul lui nu m-a linistit din cale afara, insa nu mai puteam da inapoi, asa ca m-am aplecat din nou, am inchis ochii, am deschis gura si mi-am scos limba. Era mai bine sa incep cu varful limbii, mi se parea mai putin insuportabil s-o ling. Pablo s-a arcuit si mai mult, s-a intins ca un cotoi si mi-a pus o mana pe crestet. I-am apucat pula cu mana dreapta si am inceput de la radacina, mi-am apasat limba pe piele si am tinut-o un moment nemiscata. Apoi a, inceput sa urc, foarte incet. Nu scosesem prea mult limba din gura, astfel ca, pe masura ce urcam, i-o atingeam cu nasul, venea la rand limba si apoi buza de jos urmarea dara propriei mele salive. Cand am ajuns la varf, m-am intors in jos, catre radacina, pentru a putea urca din nou foarte incet.
Pablo gemea. Firele de par ma gadilau sub barbie.
Apoi am indraznit sa ma ocup de cap.
Era dulce. Toate pulele cu care am avut de-a face in viata mea erau dulci, ceea ce nu inseamna ca erau si bune la gust. Era dulce si fierbinte, se umezea imediat, dar una peste alta, spre surprinderea mea, era mai putin scarboasa decat imi inchipuisem la inceput, iar eu ma simteam din ce in ce mai in largul meu, mai sigura pe mine, ideea ca el era expus, ca era de-ajuns sa strang o clipa din falci si sa-mi infig dintii pentru a-l nenoroci, ma reconforta.
Ii parcurgeam dispecatura cu varful limbii, coboram pe ceea ce parea un soi de cusatura pana la marginea groasa de carne si ma opream chiar dedesubtul acesteia, pentru a-i urmari conturul. Faceam totul foarte incet - in imprejurari ca asta nu a fost niciodata nevoie sa mi se spuna un lucru de doua ori - si incepeam sa cred ca o faceam destul de bine.
In mod obiectiv, nu obtineam nici o placere din indeletnicirea aceea, decat poate contactul cu o carne noua, a carei natura limba mea o percepea cu mult mai multa precizie decat o facusera mainile mele pana atunci. In mod obiectiv , nu obtineam nici o placere din indeletnicirea aceea, dar eram din ce in ce mai excitata. Intr-un coltisor din creierul meu, destul de indepartat ca sa nu deranjeze, dar destul de aproape pentru a se face simtit, palpaiau varsta mea frageda[...] si cuvintele mamei, vorbind cu prietenele ei, Pablo face parte din familie, mi-e ca un fiu...
[...]
Pe cand ma intrebam daca eram destul de-acum destul de familiarizata cu ea pentru a o lua in gura, el a hotarat din nou pentru mine. Mana care mi se odihnea pe crestet a apasat brusc in jos. M-a luat prin surprindere si mi-a varat in gura o bucata buna. Mi-am retras buzele cat am putut de rapid insa mana lui era tot acolo, neclintita, apasand cu putere. Am repetata jocul de cinci-sase ori. Era amuzant sa incerci sa te opui.
Aveam gura plina. Simteam micile protuberante ale venelor, accidentele imperceptibile ale pielii grunjoase, care urca si cobora ascultand de impulsurile mainii mele, era dulce la gust si avea gust de sudoare, varful ma lovea in cerul gurii, am incercat sa mi-o var in gura toata si a trebuit sa-mi stapanesc de vreo doua ori impulsul de a voma. Pablo a slabit stansoarea, si-a strecurat mana pe sub parul meu si si-a strans pumnul putin deasupra cefei, apucand un smoc mare de par aproape de la radacina. Il apasa si tragea de el, ghidandu-am tot timpul. Nodurile degetelor lui imi impungeau capul. Ma durea, dar nu am facut nimic ca sa scap. Imi placea.
Acum se misca si el, foarte incet, intra si iesa din gura mea.
[...]
Imi tineam ochii inchisi si eram cu totul absorbita de ceea ce faceam. Ma aplecasem atat de mult in fata incat ma aflam aproape culcata pe o parte peste scaun., cu picioarele stranse, cu manivela de la geam impungandu-ma in coapsa, cautand sa potrivesc ritmul mainii cu cel al gurii, o provocare atata de intensa pentru incetineala mea innascuta incat a fost nevoie de un oarecare timp ca sa-mi dau seama de schimbarea profunda a situatiei.
Pentru ca ne deplasam.
[...]
Am iesit pe starada. Era o zi superba, rece si senina, soarele nu te incalzea, dar il simteai alaturi[...]El a condus in tacere tot drumul , nici eu nu aveam chef de vorba, dar cand a oprit la destinatie, in fata grilajului, s-a intors spre mine.
- Vreau sa-mi promitit ceva.
Vocea ii devenise brusc grava.
Am incuvintat din cap, el a facut o pauza.
- Vreau sa-mi promiti ca, orice s-ar intampla, ai sa tii minte mereu doua lucruri.Spune-mi ca ai sa faci asta.
Am incuvintat din nou, eram farte intrigata, aproape ingrijorata datorita tonului cu care-mi vorbea.
- Primul este ca sexul si dragostea nu au nici o legatura.
- Asta mi-ai mai spus-o si azi-noapte.
- Bine. Al doilea este ca tot ceea ce s-a intamplat azi-noapte a fost un act de dragoste.(M-a privit in ochi si ochii lui erau foarte negri si stralucitori, cum nu-i mai vazusem niciodata inainte.) De acord?"
Doritorii sa ma contacteze

2 comentarii:

Laura Teodora spunea...

hey, de unde ai scos asta?????????
am sa mai raman o vreme cu gura cascata numai ca-mi va fi sete..
ok? ok! :)

psy.real1ty spunea...

Doritorii de...?
Nevermind. Doresc!