marți, 22 aprilie 2008

Somnul, Perna Rosie, Mos Ene si Pijamaua

Vreau sa imi ucid Somnul. Ma plictiseste. Ma doboara . Ma face sa fiu morocanoasa. Imi spune sa plec acasa atunci cand petrecerea e in toi. Imi fura din atentie si din viata. Incearca sa ma adoarma. Nu ma mai legana, pleoapele ma ustura si somnul asta ma doare. Somnule am sa te casapesc!

E o durere reala , nu e in vis. Ma doare spatele si un genunchi de Somn atunci cand vreau sa adorm, ma doare stomacul in foamea mea de vise. Ma mananca pielea , ma invart in bratele lui si ma zvarcolesc . Pana la urma visul imi da pace. Nu ma mai tine strans in palme. Pleaca. Nu pleca! tip in soapta gandului meu. E dus, a plecat. In inconstient a plecat cu tot cu fantezi sexuale si cosmaruri plangacioase.

Sunt singura si il astept cu un cutit in mana. Il pandesc de sub plapuma. La prima miscare pe care o face Somnul este mort. Refuza sa apara. Inchid ochii sa numar pana la o suta. Poate crede ca ne jucam `scunsa si imi apare in spate zbierand isteric "pui , pui! te-am scuipat!" Somnul asta. am sa-l omor.

Parca imi lipseste in pat ceva. Perna Rosie a disparut. Cel care mi-a furat perna e cel care mi-a sechestrat si somnul. De aia el nu mai poate sa vina la mine in pat, in brate, in gura si in stomac. Fara Perna Rosie totul e pierdut. Sa imi dai somnul inapoi! Ma auzi ,tu cel care mi l-ai luat cu tot cu perna? Perna Rosie e cea care il seduce, care il ademeneste cu soapte la mine sub pleoape. Il vreau la mine in pat. Sa il ucid.

Aprind becul. Perna Rosie e cazuse sub pat in zvarcolirea mea nocturna. O iau, o scutur si o asez frumos in mijlocul pernelor mari. Nu e bine. Somnul stie. E un scenariu prefabricat, fara de cute si fara de bale. Oare daca fac ca si Goe si strig in gand si bat din gene: "io vreau sa vina, de ce nu vine?"

A uitat de mine? Dar eu sunt unul dintre cleinti sai fideli, 14 ore de somn intr-0 zi daca se putea. Ce faci? Dorm. Ce faci, hai in oras. Nu vin, acum m-am trezit. Hai afara, ce faci? Sunt in pijamale, nu ies din casa. Ce crezi ca faci? Cat ai de gand sa mai dormi? Lasa-ma in pace! Mi-e somn. 40 de ore fara Somn. Mainile imi tremura, gura mi-e uscata si pleoapele mi-e frica sa le misc.Ustura. In loc de Somn pe gene, nenorocitul ala de Mos Ene mi-a picurat acid. De ce arde asa?

Mi-am schimbat pijamalele. Asta e problema. Ma ridic din pat si cu ochii inchisi de durere ma indrept spre baie. Cosul cu rufe murdare. Pijamalele mele nu sunt murdare. Ele miros a Somn. Nu le pot imbraca, la naiba! Somnul va stii ca au stat langa tricoul de ieri seara. Tricoul ala pute a deodoreant si fum si transpiratie si maini straine. Mi-a murdarit intentionat pijamalele. Dracu` sa il ia! Tricoul zace rupt langa cosul de rufe, o balta de sange curge din el si vine spre mine. Nu o vad, ii simt atingerea pe degetele mic de la piciorul stang. E rece. Nu vreau sa deschid ochii.
Pijamalele din cos asteapata. Eu stau goala langa ele. Cu toti asteptam Somnul.
Mi-e frig de la gresia rece , de la faianta galbena cu model tampit ales de mama. Ne-a lasat singure, pe mine, pe pijamale si pe Perna Rosie. Ne-a parasit.
Am sa-mi ucid somnul. Singuratatea n-are vise, nici cosmaruri smiorcaite, nici fantezii cu inghetata. Vino inapoi la mine, tu esti tot ce aveam mai bun. TU, Somnule cu buzele tale, cu acele tale, cu imbratisarea ta si cu praful lui Mos Ene. Nu mai vine. M-a parasit.

Niciun comentariu: