duminică, 20 aprilie 2008

In liniste

Cateodata e mai bine sa taci.Asta am invatat de la tata. Mama tipa, tata tace, totul revine la normal.Tata nu tipa, tata se preface ca asculta. Tata nu asculta.

Mama nu tipa, tata nu tipa, e liniste. Imi tiue urechile din cauza linistii si nu pot dormi. IiiiiiiiI. Sa imi tipe cineva. Tipa. Fa-ma sa te aud.

Liniste. Asa e noaptea. Si la tine e asa liniste? Si pe tine te doare linistea asta? Poate la tine nu tipa nimeni sau poate stai intr-un loc linistit si zgomotul e o bucurie pentru tine.

Sa-mi zica oare Blaga numai mie
"Atata liniste-i in jur de-mi pare ca aud
cum se izbesc de geamuri razele de luna"?

Un comentariu:

Cristian Vicol spunea...

Imi trebuie o noua suferinta
Ca sa ma pot deprinde cu uitarea
Caci in furtuna numai furtuna
Astampara descatusarea.

More_than_a_loser