marți, 29 iulie 2008

Magda - povestea mea

Toata lumea are un pret. Tu cu cat te vinzi? Ma intalnesc cu Magda la ea. Avem aceasi varsta. Face sex pe bani de 5 ani. Parca ma uit in oglinda. Si ea are unghiile facute cu negru. E data cu rimel ca mine. La amandoua ni s-a intins creionul dermatograf.
Felul in care ne muscam buzele difera, in rest putem fi considerate identice , dupa parerea unora. Si nuanta pielii difera. Mie mi se decojeste pielea care lasa in urma o carne rosie si atat. Era weekend si eram la Timis. Soarele m-a violat tacut. Pielea mi se jumuleste abia dupa 2 sapatamani de la incident. Pielea Magdei are o nuanta de gri, poate de la becul chior, bate in nuante galbene.
Imi zambeste. Are dinti frumosi. Ii intind pachetul sa isi ia o tigara. Cand intinde mana pe incheietura i se vad niste urme rosii. Cu o vocea scazuta, de parca i-ar fi teama sa nu o auda celelalte persoane din casa, desi suntem singure, imi explica. Tigara ii atarna lipita de buza in partea dreapta cand vorbeste si nu cade. O privesc fascinata. Buzele ii sunt rosii. Nu poarta ruj atunci cand fumeaza, i se pare ieftin si curvesc. In cele din urma aud ce imi sopteste "Ultimul client a vrut sa fiu legata, da` imi trece daca imi tin mainile in apa cu gheata vreo juma` de ora". Imi aprind si eu o tigara fara sa ma uit la ea in ochi, intreb la fel de incet "Si le mai simti dupa jumatate de ora?" Rade. Oricat de incet as vorbi, tot timpu` ma aude. "Tot timpu` nu imi zici ce vrei sa stii. Tu cu intrebarile tale...Ce vrei sa stii, daca imi mai simt incheieturile dupa juma` de ora de futai legata la maini? Sau daca imi mai simt mainile dupa ce le las intr-un lighean cu gheata juma` de ora?". Nu stiu ce sa ii raspund. In timp ce fumul se ridica o privesc in ochi "Cred ca amandoua." Nu mai zambeste, se joaca cu tigara pe marginea scrumierei. "Te fascinez, bolnava mica ce esti. Nu mi le mai simt. Da` nu vreau sa vorbim despre munca acum, n-ai fata de resurse umane si nici de sef de personal. Nici io nu te intreb de clientii tai si de munca ta." "Pai bine atunci. Hai sa nu facem conversatie ca nu e cazul. Pentru ce mi-ai cerut gel de heparina?" "Hai zi-mi ca nu te-ai documentat pe net. La cum te cunosc, cred ca stii tot prospectul medical pe de rost si acuma o sa imi atargi atentia si o sa imi zici de efecte secundare si alte cacaturi. E pentru <>" "Ce-s alea?" "Astea" si intinde mana stanga si apoi se ridica in picioare si cu mana drepata isi da blugii jos cu tot cu chiloti. Si in zona inghinala aceleasi umflaturi apar pe piele. Nu seamana cu nici o infectie cu transmitere sexuala, le cunosc prea bine. Nici leziuni de SIDA nu sunt. Flash-back-uri imi apar in minte. Acolo unde dependentul de heroina se grabeste sa intepe vena, vena sa incapataneaza sa fie strapunsa, fuge sub piele. Substanta injectabila se strange sub piele si se formeaza un fel de galma. "Uite azi mi-am mai futut una in graba, si pe gat". Isi da parul al o parte si imi arata inca o "guguloaie". Intreb neimpresionata de mica ridicatura de sub piele "Pai?" "Ma grabeam intre doi clienti. Seringa te cheama. Stii cum e..." Ii dau gelul cu heparina si imi aprind alta tigara. "Mersi. Ce sa iti dau pe el?" "Pai..m-am gandit sa imi imprumuti si mie Tropicul Cancerului de Henry Miller" "Atata?" "Stii ca lucrez ca pula si n-am timp sa citesc decat noaptea." "OK. Ia-o. E langa frigider in balcon, dupa raftul cu catusii, ai grija sa nu te intepi. Si sa nu ii faci urechi de magar, ca mi-a placut tipul. Mai stai mult?". Nu sunt deloc surprinsa ca ma da afara. "Nu, imi iau cartea si plec" "Mda, mi-e greata si ma dor oasele de la ultimul futai" "Hei, am zis ca nu vorbim despre munca" "Du-te dracu`" "Iti las tigari? " "Da. Mai stai sa imi faci un ceai si poti sa pleci dup-aia".
Ma prinde de mana si traversam camera. Ma simt singura. Tu pe cate carti te-ai vinde? Pe cate doze de heroina? Pe cate persoane ai lasa sa te lege de incheieturi? Pe cate persoane ai lasa sa-ti faca un ceai si sa iti imprumute tigari atunci cand esti la pamant si mai jos de atat nu poti ajunge? Imi deschide usa. "Auzi, da` alea dor?" Stramba din nas. "Treaba mea" si imi tranteste usa in nas.

Niciun comentariu: