vineri, 16 mai 2008

Asteptand


Intr-o asteptare continua. Astept sa cresc ca sa imi calce cineva visele in picioare. Am mai multe vise, daca le pierd pe drum sa mai raman cu ceva strans in palma. Astept pe cineva sa vina, nu pe Iisus, pana nici el nu mai vrea sa vina si cred ca metroul din Bucuresti e de vina. Astept sa treaca timp ca sa pot taia poze. Astept sa ma doara ca sa pot plange. Stau in colt de strada si astept o asteptare.
Asteapta-ma sa vin pentru ca te-am asteptat atata timp. cred ca ai trecut pe langa mine. Acum poate sa doara si cred ca pot si plange, dar vin toate odata. Si durere si plans si trebuie sa astept sa vina pe rand. . E mai bine sa fiu intr-o asteptare permanenta, asa vei observa ca voi fi acolo de fiecare data cand ai sa ma chemi. Tot acolo o sa fiu ca sa imi fac griji pentru tine. Asta fac eu, astept sa ai nevoie de mine.
Si nu te ratezi asa asteptand? ma intreaba cineva
Apartii unei persoane dinainte sa o cunosti. Atunci astepti sa te cunoasca, chiar daca dureaza zile, saptamani si luni, poate ani. Nu poti sa ii strigi in suflet "Vino sa ma cunosti!". doar astepti sa te cunoasca.
Inca astept, rezemata de un umar, proptita de un perete, cuminte pe un scaun. Asteptarea se poate sfarsi in orice moment si atunci ma intreb daca imi va lipsi. Poate m-am saturat sa astept sa fiu mai buna maine decat azi si sa imi lipsesti.
Astept "Mai mult ca ieri si mai putin ca maine" devine cliseu ieftin si nu are ce cauta in asteptarea mea sau mai bine zis in asteptarea ta?

Un comentariu:

Marius Palcior spunea...

si eu, inca astept...ce? nu stiu inca, dar ceva astept, intr-o poezie imi ziceam ca astept asteptarea, asa cum ai zis si tu...